A Burnout egy népszerű autóverseny-játék sorozat, amelyet a Criterion Games fejlesztett, és az Electronic Arts adott ki. A PlayStation 2 konzolra több epizódja is megjelent, amelyek közül kiemelkednek a következők:
1. Burnout (2001)
Az első rész, amely megalapozta a sorozatot. A játék gyors tempójú versenyeket kínált forgalmas városi és vidéki helyszíneken. A cél nemcsak a versenyek megnyerése volt, hanem az, hogy a kockázatos vezetési manőverekkel, például szoros előzésekkel és drifteléssel feltöltsük a „Boost” (gyorsítás) mérőt. Bár még nem tartalmazta a későbbi részek ikonikus „Crash Mode”-ját, a balesetek látványosan voltak megjelenítve.
2. Burnout 2: Point of Impact (2002)
Ebben a részben jelent meg a Crash Mode, amelyben a játékosok célja az volt, hogy minél nagyobb forgalmi balesetet idézzenek elő. A játék további fejlesztéseket hozott a grafika, a járművek irányítása és a versenymódok terén. Ezzel a résszel a sorozat igazán ismertté vált.
3. Burnout 3: Takedown (2004)
Az egyik legismertebb epizód, amely bemutatta a „Takedown” mechanikát: a játékosok bármilyen eszközzel próbálhatták kiiktatni az ellenfeleiket, például ütközéssel vagy agresszív vezetési manőverekkel. A gyors tempó, az akciódús ütközések és az adrenalin-pumpáló zene a játék védjegyévé vált.
4. Burnout Revenge (2005)
Még tovább fejlesztette az ütközések rendszerét, és bevezette a „Traffic Checking” mechanikát, amely lehetővé tette a kisebb járművekkel való ütközések felhasználását az ellenfelek megállítására. A Crash Mode is kibővült, nagyobb balesetek és több kihívás várta a játékosokat.
Miért lett népszerű?
A Burnout sorozat különlegessége a hihetetlen sebességérzet, a látványos ütközések és a versenyzés agresszív, adrenalinnal teli megközelítése volt. A PlayStation 2-re készült részek különösen sok rajongót szereztek, köszönhetően a konzol népszerűségének és a játék egyedi stílusának.
Csak bejelentkezett és a terméket már megvásárolt felhasználók írhatnak véleményt.
Értékelések
Még nincsenek értékelések.